-brist på rubrik-

Jag måste ha sovit på något riktigt skumt sätt inatt, jag har nackspärr fast i axlarna! Axelspärr?
Det gör fan skitont.

Ohwell... fick ett sms av Helena igår, hon ska jobba på dragracet i Lindesberg i helgen!
WAHA, jag trodde jag skulle trilla av golvet.

IDAG ska jag och Jojo in till Öret (vad ovanligt) och kanske ta en bio ikväll. Får la se vad det kan bli :)
Bara det inte blir "Sommar med Göran" eller vad den heter. Jag hatar svenska filmer (om det inte är Bert-, Sune- och Tomten är far till alla barnen-stuk på dem).
Jag vet inte, men jag har alltid ogillat svenska filmer, tycker dem är rent ut sagt SKIT.

Så vad finns det mer för filmer som går? Någon som kan rekomendera någon bra?

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

sv; haha jag undrar också vart det tog vägen? :'D det är så underligt! Joo jag unnar mig grejer hela tiden, det gäller bara att kompensera ut de osv :)



haha axelspärr lät inge vidare, aj aj :( :D

2009-08-04 @ 13:58:50
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0