2 baksmällor

2 baksmällor.
Det var det vi beställde igår när vi kom in på biografen och bokade biljetter.
Men innan dess då?
Jag och Jojo var som sagt i Öret. För en gångs skull handlade jag bara EN sak, en skitsnygg -vad-det-nu-heter-när-man-har-en-topp-som-bara-täcker-tuttarna-magtröja. Skitsnygg.
Ah, justja, jag köpte hårschampoo och tillbehörigheter för 450 spänn med.
Sen gick vi och käkade på Creperiet.



YUMMIE. Mitt absoluta favoritställe. Och jag älskade personalen som var så övertygad om att vi skulle gilla maten.
"Ni kommer älska den." And we SO did! Det är megastora pannkakor med olika fyllningar.

Vi gick även till Pitchers och tog en varsin öl/i mitt fall cider, och ett glas rosé. Där hade jag kunnat vara hela kvällen, så mysigt och skönt ute!


Och jag måste säga det - jag har då aldrig skrattat så mycket på en bio förut! Jag tyckte att Year One var rolig... men den går inte att jämföra.

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

den där filmen är ett riktigt skrattpiller! Bästa på länge :)



sv; Ne ingen modell här inte, en fotograf ville fota mig helt gratis, det är en kompis som känner han.. Så det var en kul grej :) ska dit igen trorja! :)



Ja, nu har ju du kommit på att man kan de? haha :D Axelspärr, man kan nog ha spärr överallt :D

2009-08-05 @ 13:45:14
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0