Bantning = inget för marre

Hur ska jag säga detta utan att halva Nora kommer skrika åt mig nästa gång jag går ut?

Jag gick till Apoteket för att hämta ut ett receptfritt bantningspiller som jag antar att de flesta förstår vad pillret heter.


När jag kom fram till kassan och sa att jag skulle ha detta, såg hon snett på mig och sa att jag skulle prata med en rådgivare först. Och visst, jag hade inte bråttom....

Hursom helst så slutade det med att jag gick ut från Apoketet 20 minuter senare UTAN mina bantningspiller.
Hon vägrade att sälja dessa till mig, fast de var receptfria!

Nu kommer frågan; kan de verkligen NEKA en person till att handla receptfritt?

Så imorgon skickar jag Jimmy ner till Apoteket så han får hämta ut dessa åt mig.
Jag ska ha dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, varför lät hon dig inte köpa den? Men det kanske är för att du inte är så tjock? Asså du är smal , vad jag ser på din bild så behöver du inte gå ner i vikt för du verkar ara jätte söt och så :d plus, mulligt är inte heller fult ;)



http://melleeh.blogg.se

2009-08-26 @ 00:52:58
Postat av: Trinidaz

Ja självklart om personen inte behöver dem. De är ju till för de som har ett BMI över 28 . Kan lätt missbrukas av de som inte behöver dem.

2009-08-26 @ 11:03:21
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Jay

Kanske för att Aftonbladet har en stor artikel om hur stackars kvinnor missbrukar Alli?

2009-08-26 @ 13:51:13
Postat av: Lesly

aa det är så störande, jag ville ha sömn piller som är receptfria men hon tyckte at jag skulle testa andra metoder för och prata med rådgivare.

Och en killkompis som har finnar på ryggen ville ha ett stark medel som han testat innan men då säger dem att dem inte rekomenderade det och sålde på honom nått annat som va mildare som inte funka!



Man ska väll få det man vill ha tycker man...

2009-08-28 @ 22:31:20
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0