Bra självförtroende är livsviktigt

Jag läste just "veckan blogg" och jag måste säga att det är en tjej som vet vad hon snackar om!
Jag gillar henne stenhårt, och hon kommer antagligen hamna många gånger på min blogg :)

"Desto nöjdare man är med sig själv desto mindre ser man ner på andra, och framförallt desto mindre snackar man skit om andra, för man känner inget behov att klanka ner på folk för att höja upp sig själv. Men folk verkar ha svårt med att se folk ha självförtroende" - Skrev hon.

Och jag känner igen mig i det hon skriver, så klockrent!
Hur många gånger har ni hört mig klanka ner på någon annan, förutom när de förtjänar det?
Jag ÄLSKAR folk som säger och visar att de har självförtroende, och jag blir så satans glad när jag ser en tjej / kille på stan som visar ett självförtroende som glänser!
Jag älskar att umgås med sådana personer.
Då slipper man höra detta eviga tjat om "Åh, jag mår så dåligt. Jag råkade äta en chokladbit och nu går jag upp 2 kilo, MINST" som man då måste förklara för henne / honom att "neejdå, du är så fin så, och det vet du!"

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Tack Marre :D vad glad jag blir :D Jag ska snart till jobbet, vad ska du göra? =)

2009-08-18 @ 14:50:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0