Dagens uppdate

När och var ska vi ses då, TT?

Nu går jag vidare från att min blogg är ett chatforum till vad bloggen egentligen är till för: MIG.
Efter allt godis som man lyckats proppa i sig under helgen så har vi bestämt oss för att träna hela denna dag.
Det har vi gjort också;
Promenad innan frukost.
Soppa till lunch.
Långpromenad och ikväll ska vi till gymmet :)
DAMN vad jag är stolt!

Till helgen som kommer har vi lovat att vara hundvakter! I ett stort hus ute på landet, med pool!
POOLPARTY, PEOPLE!!!

Kommentarer
Postat av: erika

SV: hehe nee det var bara jag som "låtsades" att det inte fanns nå kalorier i chokladen. när man har mens så får man äta vad som hellst för ingenting har kalorier typ :D

2009-08-16 @ 15:47:39
URL: http://irmaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0