Ego-boost

Aaaaaah, Vad jag mår bra :)
Sitter med en hårinpackning och ansiktsmask, och snart väntar en helkroppsskrubbning.
Så skönt.

Jag ser inte fram emot imorgon!
JAG måste verkligen vakna före kl.8 imorgon?
Jag hade iofs tänkt att gå upp tidigt eftersom jag ska till Lindesberg till 15:00.
Sedan ska jag till Örebro runt 16-tiden för lite ärenden samt träffa vad-hon-nu-hette på Amadeus.

Men jag förstår inte varför jag ska behöva ställe väckarklockan för att hyresvärden och någon ventilations-gubbe ska komma hit och kolla på saker som jag ändå inte kan ge dem svar på.

Jag har lagt märke till att någon här i Nora verkar ha dubbla åsikter om mig, personen skriver elaka kommentarer men kan ändå inte låta bli att läsa min blogg ;) Haha, älskar att reta upp såna människor. Dessutom törs inte människan stå för vem han/hon är. Fast jag har mina små aningar ;)

Äääääsch, orka lägga tid på såna.
Läser och raderar sedan de kommentarerna... :)

Nu är det tajm för att duscha ur inpackningen och få mina underbara skrubb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0