En dag med syrran

Men vad är nu detta? Inga elaka kommentarer idag än? ;)
Vad ska jag behöva skriva för att få min dagliga dos av avundsjuka? ;)

Nu har jag precis kommit innanför dörren (well,nästan precis) och det har varit en sjukt mysig dag med lillasyster och Cisse. Vi åkte till Linde och träffade Benny. Och vad roligt det var, han vart jätteimpad på hennes bilder hon har gjort. Han t.o.m. lämnade sin kund som han tatuerade för tillfället bara för att få en pratstund.
Carro var så otroligt nervös och när vi var klara där var hennes ben som kokta spaghettin :) Men det gick jättebra, och en timme senare skickade han ett sms så att hon skulle ha hans nummer.

Araz hann vi tyvärr inte träffa. Jag fick ett sms där han sa att de hade fullt upp, och det förstår jag. Vi åkte förbi P. Dinner när vi åkte in i stan och det var överfullt med folk.

Väl tillbaka i Nora gick vi till tattoohuset här, (vet inte vad det heter här i Nora?) och killen där verkade jätteintresserad, men eftersom han själv precis har blivit upplärd så vågade han inte ta en lärling.

Nu har jag skaffat biljetter till hotellet på Lördag!
Längtar nog mer till imorgon, första festen är alltid roligast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0