Fest hos Snöret

När vi kom till Arboga efter Prideparaden snabbade vi oss som tusan hem till svärmor för att piffa till oss lite innan vi skulle vidare på nästa fest.
Snöret fyllde år och hon hade ställt till med partaj.
Vi var de 15 närmaste vännerna på festen och riktigt underhållande var det.

Kommentarer om min nya frisyr, gratulationer till andra platsen i modelljakten och mingel.





(Ingen aning om vad jag tittar eller funderar på).

De flesta kända man igen från kryssningarna vi varit på.

Vi satt ute på altanen hela kvällen, tills det vart mörkare och rättare sagt ISKALLT så vi satte oss inne i utehuset istället.
Mitt bland oss fanns det såklart 2 gitarrister som började spela. Men jag BER alla sådana:
Om ni ändå ska lära er spela gitarr på fester, kan ni inte ta några SNABBA och röjjiga låtar, istället för partypoop-musik som ballader? Det är inte direkt sånt man vill sjunga på en fest!

Fast en låt vart jag glad över:
 

Nämligen BASKET CASE med Green Day!
Looooove Green Day!

Sen var det meningen att vi skulle ut på puben men eftersom den stängde inom en timme kändes det meningslöst.
Jag och Jimmy drog faktiskt rätt tidigt med tanke på allt vi hade hunnit göra under dagen:
Vaknat kl.7.
Åkt till Arboga sedan tåg till Stockholm.
Gått runt och sett Prideparaden.
Åkt tåg hem och sedan gått på fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0