Inför festen...

YAAAAAAAAAAAH!
Fredag, vad skönt! (Who am I kidding, jag har ju varit ledig i överen månad nu)

Runt kl.13:00 kommer grabbarna från Arboga <3
Ser fram emot denna helg faktiskt, jag går som på nålar!

OCH JAG HAR FORTFARANDE INTE BESTÄMT KLÄDER?!
Hur ska jag ha håret? Ska jag ha clipsen i? Vilka skor? Klänning?
Hur ska jag ha sminket?

Men som vanligt så kommer jag väl springa i garderoben under festen och byta kläder iallafall minst 2 gånger, men det är ju som det brukar :) That is SO me...

Well, nu är det väl dags att börja förbereda...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm hoppas att ni får en kanon helg :) kör järnet

2009-08-28 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0