Lindesberg inom kort...

Och på tal om inom kort, så ska kameran med ;)
Dålig humor, och jag fattar om ni inte förstog den... hehe.

Oh well. Helena ska skola in sin son på dagis idag, så from now on har vi dagarna för oss själva när vi ska leka! YEY!

Igår fick jag ett mail från Cocoo.se att mitt armband är skickat, så det borde komma nu i veckan, innan Noramarken ;)
Jag har förresten den perfekta outfiten till helgen! (Wow, här slår man på stort, tänker på looken en hel vecka i förväg) Jag kommer vara absolute adorable :) Hell yeah!

Jag satt o kollade igenom bilderna från alla Augustibullerfestivaler som jag varit på under åren!
Hittade denna bild på mig och Olof:

Haahaa, så man såg ut!
Funderade på förut om jag ville bli blond igen och nu ser jag: HELL NO!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej bebbe! Jag o Anders kan tyvärr inte joina er på fredag, hur mycket vi än vill =( Ska ut till sommarstugan o förbereda för Anders' australiska svåger... Hoppas ni får dunderkul ändå, hör av dig om du ska partaja i Örebro nån dag så får jag hänga på :-) Puss love!

2009-08-24 @ 11:32:00
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0