Marre på Travbanan?

HahahahahahahahahaHA!
Detta trodde jag inte när jag styrde den svarta till Linde imorse.
Vi har tagit det lungt och mysigt hela dagen, men nu efter 6-slaget hamnade vi på travbanan i Linde.

Anledningen är att Helena ska jobba där i helgen. = Mobboffer.

Hon pratade med en tjej som skulle hämta upp oss utanför RixVideo i en vad Helena kallade "en rätt så gammal bil."
"Jaa, den är ju inte lika ny som eran direkt."
Förbi oss åker en skrothög, som var mer rostig än något annat och dörrarna höll på att lossna.
Bilen var så gammal att den saknade säkerhetsbälten, sätena var lösa och bilen stank bensin.
Helana skrattade när den åkte förbi och parkerade lite längre bort, och jag är van vid att när hon skrattar så skämtar hon.

M: "Tur att det var ett skämt, för jag hade aldrig gått i närheten av en sådan bil."
H: "Det ÄR den bilen. Kom nu..." och hon gick glatt och satte sig i bilen.

Så rädd som jag var i den bilen! Jag trodde den skulle rasa ihop närsom, och det är inget ljug!
Och det var riktigt illa när föraren t.o.m. fick dra upp vindrutorna för hand!

Sen var vi på travbanan ett tag och nu är jag hemma och luktar häst. Usch.


IMORGON ska jag fotograferas!!!

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Haha, alright - I got it! :) Hoppas du sover gott tjejen! ;)

2009-08-13 @ 01:09:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0