Marre testar renande drycker

Jag fick en lite försenad födelsedagspresent av svärmor igår, nämligen en bok om hemmagjorda JUICER.
Och de flesta vet ju att jag är helgalen i allt som har med bär och grönsaker att göra så denna passade mig perfekt.

Däremot var den första jag gjorde så fruktansvärt HEMSK att det antagligen kommer dröja ett tag till innan jag vågar prova på de andra recepten.

(Den t.o.m. ser hemsk ut)

Denna renande juice innehåller:
1 äpple
1/4 gurka
4 mynta-blad
.
Dessa ska mixas i mixer tills det blir en saft och jag har pinat mig med den nu i snart en timme.
DET GÅR BARA INTE.
Men denna vart absolut värd att prova, jag ska prova en annan innehållandes vattenmelon och lime imorgon :)

Men om man ska må som bäst gäller det ju att äta det man faktiskt tycker om.
Jag är aldrig så lycklig som jag är i chokladens underbara stund. Det skulle jag kunna leva på varje dag.


Vad är det godaste du vet, som du skulle kunna äta varje dag?

Kommentarer
Postat av: Andreja

Smmmooooooothies drool

Du som var bra på och se vilken smoothie var din när du och jag beställde en.;)

Skulle lätt leva på björnbär som bär och dricka yum.

love black berries.

2009-08-04 @ 00:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0