Medeltidsdagarna i Arboga

Vi kom till Arboga på förmiddagen, för vi skulle hinna se Kim´s återträff med sitt fotbollslag, födda -73.
I gräset satt jag, Snöret, Jimmy, Mr. Burns samt två vänner till honom.
Riktigt mysigt att sitta i solen och se Kim spela fotboll medan vi andra drack ;)

Efter fotbollen drog vi till Ågården för krubb.


Efter maten gick vi alla hem till respektive hem, piffade för att sedan åka på förfesten hemma hos Bojar som fyllde år.
Jag hade ju sagt att jag skulle vara nykter denna kväll.


TjaBacon! Jag hann träffa Kim 5 minuter sen hade jag en Box med vin, en Xider av Mr. Burns och det var absolut inte det jag hade räknat med. Gullpojkar.

Efter festen hos Bojar åkte vi alla till Stadskällaren för festen där alla i hela Arboga festade. Jäsiken vilket drag det var, och vilken glad överaskning jag fick när JOHN D kom fram och pratade med oss! Han skulle spela hela kvällen och självklart var det bara vårat gäng som stog längst fram i början, vilket uppskattades.

John D och jag.

Men en brud var väldigt desperat och många stördes på henne, och det fanns ju en anledning till att John gick ifrån hennes bit på scenen ett antal gånger :P




Efter att John D spelat klart var det dansgolv hela kvällen och bra musik var det.


Sara, Linda, Snöret, Marre.


Anledningen till att vi drog var för:
1. Det gick inte att njuta av kvällen, man fick trängas hela tiden för att ta sig någonstans.
2. Vi var svinhungriga.

Vi käkade faktiskt VILDSVINSKEBAB och det smakade inte hubbabubba kan jag lova >_<

Bilderna finns på min bilddagbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0