Men patetisk ?!

Herre min skapare vilka patetiska människor man träffar egentligen?
Här hade jag (vad jag trodde) en skitbra vän som jag lärde känna när han jobbade som vakt under Bergavallens fest.
Han jobbar i Örebro som vakt på olika krogar och han är jättesnäll... tyvärr av fel anledning.

På msn ikväll talade han om vad han ville göra med mig, vad han tyckte yada yada.

Jag har sagt flera gånger att jag har sambo.
Vad mer ska man behöva säga för att han ska fatta att jag INTE är intresserad?

Jag sa att "mina vänner betyder otroligt mycket för mig, och jag skulle vara jätteglad om vi kunde vara vänner."
Och jag får till svar:
"Tyvärr, jag har så många vänner och det är en tjej jag letar efter. Jag har inte tid med nya vänner..."

EH?!

Är det bara jag som reagerar på det svaret? Vad tror han att han är för en viktig person?
"Men ha det bra så kanske vi ses någon dag..."

Jofan, nog ska jag ha det bra, men vänner som uppskattar alla sina vänner OAVSETT hur många man än har ;)
Sucker.





Som jag skrev förut så gråter jag nästan varje dag, och såna här saker gör mig skitledsen.
Äsch, han är inte värd min vänskap.

Kommentarer
Postat av: Jimi

Va fan... kan mani nte fatta sånt när du har sagt att du har sambo liksom.

ojojoj.



Han är då verkligen inte värd din vänskap.

2009-08-25 @ 10:17:50
URL: http://jimij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0