Mitt lediga liv...


Sitter jag: I soffan och gosar med sambon, med laptopen i knäet och tittar på en sida för att styla laptopen.
Har jag: Långledigt och det ska spenderas väl med alla vänner :)
Läser jag: Inget annat än mina Garfield-cartoons.
Varje dag tar jag: Extra vitaminer, och oavsett hur mycket jag har att göra så tar jag tid till minst en långpromenad.
Laddar inför: Alla fotograferingar som väntar :)


Shopping: Kommer från Topshop och många bloggsidor.
Mina husgudar: Rancid.
Italien: Älskar deras shopping samt mode!
Jag lyssnar gärna på: Allt som har med rock och punk att göra. Men älskar även "disco" :)
Mina svenska förebilder: Abba.


Är: Väldigt nystädat. Men kommer antagligen behöva städas om på nytt efter kommande fest.
Jag är: Tokig i att sängen måste vara bäddad. Är den inte det så skriker jag.
Hemma går jag: I mina rosa mjukisar, tofflor och ett linne.
Sovrummet är: Ett ställe där obehöriga ej äger tillträde.
På väggarna: Marilyn Monroe-tavlor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0