Nu iväg till nästa hålligång

Uj, det är fan jobbigt att aldrig vara hemma.
Det är jobbigt att vara borta på kvällarna/nätterna, sen komma hem nästa morgon bara för att visa att man lever, för att sedan åka vidare på nästa hålligång direkt på förmiddagen.
I Tisdags var jag och Jojo i Örebro, gick på Pitchers samt bio.
Jag var på fest i Torsdags.
(Dragshow)
Igår var jag på "Gropafesten" i Fjugesta och sov kvar.
Och nyss kom jag hem, duschat och gjort mig pigg och fräsh, och nu ska vi vidare till nästa fest som är i Arboga.

När ska man ha tid för att vara hemma och umgås?
Att bara få ta det lungt?
Skulle vara grymt skönt att sitta hemma med en godispåse istället. Men nu har vi lovat att komma, och jag vet ju att festerna därborta är bland de bästa och roligaste.

Imorgon när vi kommer hem ska jag ha en me-time. Dvs en riktig kroppskrubbning, hårinpackning, ansiktsmask samt en massa go-doftande krämer :)
Längtar redan :)

Puss på alla som kan ta det lungt.

Kommentarer
Postat av: Kristine

Det är skönt med en lugn hemmakväll ..... popcorn, cola och film.

2009-08-08 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0