PMS-kärring

Usch vad jag hatar det här.
Ni vet den där känslan när man mår piss hela tiden?
Man vaknar på morgonen och känner avsky för hela världen.
Man vill inte träffa någon.
Man vill SKADA, SKADA, SKADA.




En Fredag dessutom!
Jag ska till Lindesberg, hur ska det gå? Jag ska umgås med ungjävlarna som jag knappt tål i vanliga fall!


Och det är ju inget plus att kattjävlarna jamar klockan 4 på morgonen och väcker en. Inget plus att man började bråka med sin sambo det första man gjorde så fort hans larmklocka ringde imorse och han inte stängde av den på en gång. Och att det inte ens vart ett "hejdå" när han åkte för jag bokstavligen kasta ut han från sovrummet i ren ilska för att jag inte fick sova.

Någon som vill skjuta mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0