Såhär efter helgen...

Fyfan... nu måste jag ta en rast alltså!
Det första jag gjorde när jag vaknade var att springa till återvinningen 2 gånger med fulla lass, så nu är iaf lägenheten tom på en massa skräp.

Det som återstår nu är dammsuga, svabba golv samt ha någon god doft i lägenheten för att få bort all "bakfyllelukt" från grabbarna som krasha på min soffa ;)
Jag måste skura en del fönster med ;) Där är även jag delaktig.

Och jag måste plocka bort lite ute i trädgården ser jag nu med.
Haha, jag tror vi har haft en lyckad helg, som vanligt.

Det jag tycker var roligast var i Lördagsmorse när vi lyckades ta oss ner till tivolit och körde radiobilarna. Halva marknaden ställde sig och titta på oss. VADÅ, som om aldrig ni har kört bil på bakfyllan, eller?

Ohwell, idag får jag alla bilderna från helgen, och KNOCKOUT ska ha fått sina bilder från syrran så jag hoppas ni är nöjda, ni kan inte få bättre. (Kanske, om ni har bättre belysning nästa gång).

Nu ska jag fortsätta städa!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Syrran din kanske skulle köpa en extern blixt? Är jag bra sugen på :)

2009-08-31 @ 11:53:26
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0