Vintersafari? NEJTACK

En kille kommer fram till marre på Gropafesten:

Kille: Hej. Har du vart i Jämtland någongång?
Marre: Uh, nej.
Kille: Då har du missat något. Du ska se vintrarna där uppe, så mycket snö och jättefint.
Marre: Wow.
Kille: Ja... Om du någongång kommer till Jämtland i vinter, så hör av dig så kan jag och min polare ta med dig på VINTERSAFARI. Det du!
Marre: Ooh, wow! Vad coolt... vad gör man på ett sånt?
Kille: Tja du vet.. vi har ju mycket mer snö där. Och så kan vi ta med dig ut och PIMPLA.
Marre: Neeej vad häftigt, det har jag ALLTID viljat göra. (Han skulle inte märka sarkasm om den så bet han i snoppen).
Kille: Ja, det är skitkul. Och hör av dig om du vill komma dit och festa. (Han fattar verkligen inte!)

Varför i mina sinnes fulla bruk skulle jag vilja åka till Jämtland för att PIMPLA?
Och vad får honom att tro att jag åker 65 mil för att festa med en främling??

Efter detta samtal söp jag mig dyngrak.

Kommentarer
Postat av: julia

haha ja det var ju liksom det enda du kunde göra då!

2009-08-10 @ 15:33:05
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0