Knockout at Nora Stadshotell

Lördagskvällen var riktigt rolig!
Förfest hemma hos Jenny och Blobb = alltid trevligt med glatt humör, musik, folk... SPRIT.
Vid 22-tiden var det dags att gå till hotellet där kvällens höjdpunkt skulle befinna sig.

Knockout spelade sina låtar och jag var på väldigt bra humör så jag missade inte många låtar.
Tyvärr missade jag den bästa låten (all the small things, Blink 182) men resten var jag nog med på!

Det kom fram en gubbe och kommenterade hur ytterst het jag var i kvällens outfit, och han kommenterade det flera gånger dessutom.


Well, I don´t know?


Jag träffade på många från mitt gamla jobb, och några skulle dra vidare till Klubben efteråt (MC-klubb), jag var sugen men ingen i mitt sällskap. Typiskt...

Istället för bilder lägger jag in videon när Knockout spelar "Highway to hell" med AC/DC.




Bilderna kan ni se på min bilddagbok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom där Knockout verkar ganska lame? Han sjunger ju fel dessutom

2009-12-14 @ 11:18:20
Postat av: Peter

Kom och avgör själv. Vi lirar på Björnstugan den 2 januari i Örebro

2009-12-14 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0