En shopaholics bekännelser

Idag är det mycket att göra.
Någon nisse ska komma och fixa våran värmepump, vi måste till Öret för att inhandla sprit till
nyår (som firas i Fjällen, Vemdalen med goda vänner), sedan kanske handla lite mer grejer till mig, och sen möta upp far min som har Jimmys nya dubbdäck till crossen.


Det här är skumt, jag fick "En Shopaholic"-böckerna av Jojo i julklapp (fast vi inte skulle köpa  några julklappar) och den första boken är riktigt otäck!



Det skulle kunna vara min självbiografi.
Hur hon tänker, hur hon agerar, hur hon pratar och prioriterar är helt och hållet JAG.
Är det jag som skrivit böckerna?
Eller har jag träffat författarinnan någongång som tyckte att mitt shoppande var underhållande?
Eller kan det faktiskt vara så att det finns fler shopaholics där ute i världen? :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

sure is me, and i remember you hehe. vi planerade a long time ago på lunarstorm att GC ska spela på våran begravning hahaha (;



allt väl med dig theese days?



2009-12-29 @ 15:29:47
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0