Marre = businesswoman!

Ohyeah, igår var jag och mamsen i Öret hela dagen, jag gjorde riktigt bra affärer!
Jag köpte två par glasögon (är ju typ blind utan linser eller brickor) och det andra paret fick jag för halva priset!
Det tackar man för <3


Sedan hälsade jag även på underbara SonjaSkin Renew Center igen! Jag förstorade läpparna för tredje gången och den här gången tog jag en dos större än de andra gångerna jag varit där.
Skin Renew gjorde jag världens kap! På Lördag ska jag få en spruta GRATIS av Sonja... hur gulligt är inte det?


Och imorgon fyller min älskling Helena år, (gammeltacka!) så jag köpte även lite presenter till henne.
För att fira henne imorgon har hon planerat en heldag! Fyllepulka på dagen och fortsatt fylla på kvällen då vi ska på FOLKAN.



Fyllepulka?
Full och åka pulka alltså...
Då lär man ju ha varma drycker.
Är det gott att ha varm o´boy med någon sorts sprit i?
Mintuu?
Varm o´boy och Mintuu..?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Minttu och oboy is the shit! smakar after eight :)

2009-12-17 @ 18:03:42
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Repet

Varm Oboy o Minttu is the shit!! Vi drack det på kryssning o jävlar vad gott det var=)

2009-12-18 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0