Marre svarar...




"Hejsan. jag har läst lite om superslim och fundera på att testa dessa. ville bara höra med dig om du har testat dessa och hur de var? funkar dem? bara nyfiken. Såg din blogg på deras hemsida nämligen. hoppas på svar. mvh Josefin."


Tjena Jossan!
Jag har inte testat superslim, anledningen till att jag står på hemsidan är för att jag skriver om de läppförstoringar jag gör hos Sonja som även har sidan Superslim.
Men läser man alla kommentarerna på hennes sida så är majoriteten väldigt nöjda med resultaten, och jag vet flera som är sugna på att testa. Dock vet jag inte om det finns på lager, du får nog ringa henne och kolla.
Hennes nummer står på sidan.

Lycka till!
Marre


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: aha, ja, jo, det är klart. Jag har som tur är inte kommit in i den tiden då jag själv känner stress och hysteri över julen. Det kommer väl med åren! hehe :P Men då kan jag förstå dig att du känner så ;)

2009-12-27 @ 13:14:45
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Sanna

god fortsättning på dig !

2009-12-27 @ 20:58:47
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0