Marre vs. bögen Amir

Jag har olika uppfattningar om bloggaren Amir hela tiden.
Ibland tycker jag att hans inlägg är rätt underhållande, men mest blir jag förbannad på tönten.
Ta detta:


"Jag har absolut inget emot Brittany Muprhy men jag har aldrig läst något om henne, aldrig hört något om hennne... och nu när hon dör så ska halva Sverige gå i depression typ? Så jävla patetiskt! Det blir samma patetiska visa som när pedofilen Michael Jackson dog liksom. Orkar inte höra allt jävla tjat."



Han gillade inte M.J och vet inte vem Brittany Murphy var, och därför blir han skitlack när folk som faktiskt gillade dessa personer, sörjer deras bortgång.

Men tänk den dagen då Britney Spears går bort...?

Då blir det säkert jordens undergång bara för att han gillar henne.
Då är det helt plötsligt OK att sörja en kändis bortgång, bara för att han gillar denna.

Det stör jag mig på, idiot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt! Den där bögen anser att bara det han tycker är värt att sörja, är det enda man ska sörja! Inget annat... JÄVVLA TÖNT är han.

2009-12-21 @ 13:12:44
Postat av: S A N N A S . R U M - ny design!

På ett plan kan jag visserligen hålla med honom - helt plötsligt är det allas favorit. Vet inte hur många jag har läst som skrivit "hon var typ min favoritskådespelerska", men aldrig har man hört om henne i deras blogg tidigare. Det känns lite löjligt. I princip alla älskade ju Michael Jackson, så det kan jag förstå, men det är faktiskt sant det han säger - Brittany Murphy var inte speciellt känd, om man ser till hur många som nu "saknar" henne. Klart att det är en stor grej - hon var bara 32 år. Men samtidigt, väldigt många människor dör varenda dag...



Jag tycker han uttrycker sig jävligt klumpigt. Men det ligger ju något i det han säger.

2009-12-21 @ 15:54:17
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack! Visst kan jag det! ;D

Ha det bra!<3

2009-12-21 @ 17:29:05
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Nej verkligen inte. Men det är så många som har skrivit att hon vara deras favorit, och det tycker jag är lite löjligt. Speciellt dem som jag följt ett bra tag och de har aldrig nämnt henne förut men nu helt plötsligt så är hon deras favvis.



Jag håller inte med Gaybloggen, men han har ju en viss poäng i det han säger.

2009-12-22 @ 11:51:23
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Veronic Pain

haha, jag stör mig på honom också^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0