facebook-svar

Jag har fått en liten kul grej på FACEBOOK där man ska svara på en massa frågor om sina vänner, och sedan hoppas på att dom svarar på enkäterna med, och har man tjänat ihop tillräckligt med silvermynt kan man få se vad dom tycker/tror/tänker om MIG. Detta är mina svar jag fått från "anonyma" vänner: (Jag kan inte se vem som svarat).

JA-svar:
-Har du varit intresserad av Marika Johansson?
-Tror du att Marika har haft ihop det med någon som är mer än tio år yngre än henne?
-Tycker du att Marika är karismatisk?
-Tror du att Marika har haft ett One-night-stand?
-Tror du att Marika har varit otrogen?
-Tror du att marika har haft telefonsex?
-Tror du att Marika har strippat?
-Tror du att Marika fortfarande sover med gosedjur i sängen?
-Tror du att Marika har tittat på porrfilm?
-Tror du att Marika skulle passa i tights?

NEJ-svar:
-Skäms du för Marika?
-Tror du att Marika är oskuld?
-Tycker du att marika är lösaktig?
-Tror du att Marika har haft ihop det med någon som är mer än tio år yngre än henne?
-Tror du att Marika är religiös?
-Tycker du att Marika är ful?
-Tror du att Marika har strulat med någon som du dejtade?

Från vänner utan att se deras svar:
-Tycker du att Marika är snygg? (Daniel)
-Tror du att Marika har strulat med någon på jobbet? (Daniel)
-Tycker du att marika har dålig hygien? (Johanna)
-Tror du att Marika har tagit ecstasy? (Stephanie)
-Skulle du presentera marika för dina föräldrar? (Daniel)
-Tycker du att Marika är en hycklare? (Emelie).

Den sista kolumnen måste man betala för att få se deras svar!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar; Du frågade om jag tyckte om Johnny Cash :)

2009-02-20 @ 19:05:57
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0