Full rulle...

VILKEN DAG!
Vaknade 06:20 och KUNDE INTE somna om. Låg kvar i sängen till 07:30 när Robin ringde.

"VEM I HELVETE ÄR DET SOM RINGER SÅ TIDIGT?!"
"God morgon, rallyfarmor!!! Är du vaken?!"

30 minuter senare stog Robin och Marre ute i garaget, full fräs med att försöka få rullning på isfrusna däck på min Renault, för att senare kunna koppla startkablar och få fart på motorn som stått stilla hela vintern, för att sedan kunna byta däck på bilfan eftersom HAN SKULLE HA SKODAN.

Såååååå... svordomar, knuffande, svordomar... Efter 30 minuter lyckades vi få el i motorn och Renaulten startade, men byta några däck så JAG kunde ta mig till jobbade vart det inget av. Han körde in bilfanskapet i garaget och stack med Skodan.


Senare tog jag BUSSEN till Örebro och fick äntligen träffa min Jojo. SOM JAG HAR SAKNAT DIG!!!
Vi åt Sushi, shoppade, shoppade, fikade på Bara Vara och hade jättemysigt.


       

Har vart en jättebra dag!!!
Kom hem med ett JÄTTEBLÅTT linne, ny rouge a´la aprikos-färg, rougeborste, schal a´la aprikos-färg, mascara, örhängen a´la aprikos-färg... vad mer? hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0