Fredag

Idag skulle jag ha börjat jobba igen.
Första dagen efter långledigheten - är en FREDAG.
Alla andra är lediga till den 7:e Januari, och det verkar inte bättre än att jag får ta ledigt tills dess med.
Jag vaknade kl.6, åkte till jobbet och var där till 7.
ENSAM med min kusin Mats satt vi där i mörkret och inväntade de andra 3 som också skulle ha börjat arbeta.
Dök någon upp? Klart inte.

Tack och hej - efter 20 minuter var det bara att åka hem igen.
Men det är ju ingen idé att lägga sig igen när klockan är halv 8 på en Fredagsmorgon.
Kul, nu har man iallafall utnyttjat dagen rejält!

Vart vaken sen kl.6 imorse och ska på bio ikväll, man kan ju alltid hoppas på att det blir BEVERLY HILLS CHIHUAHUA.
Som jag har längtat!



Och i veckan blir det fika med Helena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0