Lördag

Lördag.
Hela dagen gick åt till hud- och hårvård.
Why?
För kvällen skulle spenderas i Lindesberg.
LÖNING. FOLKAN. MASSA MÄNNISKOR. HELENA.
Kan det bli roligare?

Well.. kvällen började med förpärla hos Helena såklart. Diverse drinkar, musik och tidigare roligheter vi varit med om i livet.
   


Sedan var det äntligen dags att dra till Folkan. RÖÖÖJ utav dess värde, kan man nog uttrycka det. Så otroligt mycket folk och till min glädje var det fler Norafolk där den här gången!!
Kvällen bjöd på det ena och det andra, gratis shottar från karlar i baren, jag var gift med Olof och "Svante" förklarade så FINT för sina vänner och andra karlar som kom fram till mig att jag var HANS flickvän. "Så titta inte ens på henne."


Min pojkvän, Helena och min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0