Nyår 08 / 09

Det började med middag hemma med Snöret, Kim, Nisse, Jimmy och jag.
Strawberry Daiquiri i all ära! Tack Recep ;)


Sen kom Tony och skjussade oss till Virus.
Vad kan man säga?
Hatblickar från alla brudar när vi entrade rummet (konstigt när medelåldern var -18 på dom flesta?)
Marre gjorde bort sig skapligt inför en brud som jag faktiskt TRODDE var närmare 20, men visade sig vara 16.
Skitsamma, vi var inte där för att skaffa vänner, men en trevlig brud fanns det iaf, och hon va 24. Det tackar man för.



Festen va jättetrevlig och rätt lugn,  men jag lyckades bli utskämd av Blobb som bara var tvungen att berätta om första gången vi träffades, vilket var på jobbet i en väldigt pinsam situation. Inte visste jag att han kom ihåg den incidenten?

Klockan blev 12, vi samlades utanför lägenheten med champagne och alla hade gruppkram och önskades ett Gott Nytt År. Det var en riktigt mysig kväll.
Efter 12-slaget trycktes 9 pers in i en Volvo V70. VARFÖR fick Seawall sitta fram?!
I baksätet trängdes marre, snöret, Pia och Jenny,
och bak i voffvoff-bagaget låg Jimmy, Kim och Blobb på hög, och champagnen skumpade i hela bilen.
Vissa tappade känseln i benen och fick KRYPA.
Efterfesten hemma i lägenheten.

Slocknade vid 3 kanske?



Såååååå...

Gott Nytt År, alla läsare!


(
Fler bilder finns på marrre.bilddagboken.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0