Resumé?

Jag gillade Seawalls inlägg med massa bilder om det gångna året och tänkte då göra en likadan sak, men insåg att jag har gjort alltför mycket för att jag ska orka få in allt i ett inlägg. Iallafall om jag ska ha bilder.
Så det blir utan.

JANUARI:
1. Jättebrakarfest i Stockholm.


FEBRUARI:
1. Revy Fjugesta.
2. Lönn´s 30-årsfest.
3. Trashade Robins sovrum då han fyllde 18.

MARS:
1. Dropkick Murphys i Stockholm.
2. Jobbade på Folkrace-tävling.
3. Kryssning med Arboga-gänget.
4. Rockfest i Köping.

APRIL:
1. Italien - resan till underbara Venedig.
2. Millencolin i Örebro.
3. Årets första grillfest.

MAJ:
1. Jojo och Marre åkte till Jess i GBG för en grym partyhelg som inte kommer glömmas på flera år.
2. Båtrace på Norasjön, alla satt o drack utom Marre som skulle JOBBA.
3. Birka Paradise - pappas 45års-present.

JUNI:
1. Midsommarfesten hos Chrille då Marre och Jojo dök ner i fel bål!
2. West Coast Riot i Göteborg.
3. Söp och gick på Grönan med gänget från jobbet.

JULI:
1. Min födelsedag.
2. Och självklart Juli-buller, en sjujäkla tillställning här hemma.
3. Jag köpte min KTM.
4. Junior- och Dam SM, Endurotävling som jag jobbade på.
5. Stångebro-slaget.
6. Medeltidsdagarna i Arboga.
7. Resan till GBG, Danmark och sedan Tyskland.
8. Skaffade min älskade lilla Diesel.

AUGUSTI:
1. Kris-festivalen i Linde. Var och kollade på min vän Olof och hans band Vemoth´s spelning.
2. Funktionärsfest i Fjugesta.
3. Noramarken.
4. Följde med Helena när hon tatuerade sig.
5. Inflyttningsfest hos Bojar.
6. Eskilstuna Djurpark :)

SEPTEMBER: En vecka i Turkiet.

OKTOBER:
1. En vecka i Turkiet.
2. Skaffade underbara Ozzy.

NOVEMBER:
1. Halloweenfesten jag aldrig vill glömma.

DECEMBER:
1. Juldagenpartaj.
2. Mellandagspartaj.
3. Nyårspartaj.
4. Middag på Svartå Herrgård.

Kommentarer
Postat av: Kebaben

Hmm Medeltidsdagarna var i augusti.. Inte Juli. Kram

2009-01-04 @ 19:53:55
Postat av: Seawall

Låna bilder heter det.....fan har ju inte egen bilder från alla goa o roliga tillställningar! Tack för lånet!!

2009-01-05 @ 19:13:38
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0