SÖNDAG

Skulle ha jobbat igår, igen.
Gick upp kl.6, igen.
Åkte till jobbet så jag var där till 7, igen.
Jag var ensam på fabriken, igen.
Idag tänker jag inte ens besvära mej att åka dit, jag börjar den 7:e som alla andra.

I förrgår var jag i Linde o vi gick in på RIX VIDEO och köpte överblivna nyårssmällar. Därefter var vi ute på DRIFTING, (eller bara vanlig sladdning på hala vägar) o smällde av raketer lite här o där. Var skitkul, vi tänkte åka förbi det där lilla mathaket i full kareta, smälla av en smällare utanför dörren skrikandes "ALLAH KOMMER, DET ÄR KRIG!!" - för att sedan fly för livet som man förhoppningsvis skulle ha kvar.
Men samvetet tog över och vi gjorde det aldrig :P



IGÅR va nog den segaste dagen på länge, och jag hatar det. JAG VILL HA FART OCH FLÄKT.
Så jag drog med Jimmy ut för att smälla de sista nyårsbomberna.


  +    =   = HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0