Vad händer?

JAG har blivit annorlunda. På sista tiden har mitt humör pendlat mellan deppighet och irritation.
ENBART. Enda gångerna jag är glad är då jag är aktiv med något som gör att jag inte tänker så mycket.

Den här helgen har vart helt OK.
I Fredags umgick jag med min Jojo. Vi satt hemma hos henne, drack lite rödvin och åt oliver. Så otroligt skönt att bara umgås, bara vi två, och få prata ur sig. Vi verkar ha samma saker i tankarna, så det var verkligen gött att få idéer och råd om hur hon klarar sin vardag. Sen tänkte vi oss ut på Hornet i Nora för att ta en varsin drink - och det var ju såklart stängt. EN FREDAG!
SÅ vi gick till Wärdshuset istället. Vi och gänget från A-laget. Men det var rätt kul och inte skaffade vi oss vänner direkt :)

 

Igår skulle jag ha vart hundvakt till pappa och Kristines hundar, Bamse och Nizze.
Kristine vart hemma så vi hade en lugn hemmadag.... OCH JAG HATAR DET!
Jag MÅSTE vara aktiv, måste få röra på mig ständigt annars blir jag deprimerad och kan t.o.m. sätta mig och GRÅTA.
Så illa är det.

 

På kvällen igår hade Emma fest då hon fyllde 22. Och även Stefan skulle ha haft fest men vart sjuk :(
Så det vart en sväng hem till Emma, gosade lite med hennes katter då man inte kände så många av hennes andra vänner som var där. Sen kom alla-i- Noras fiende. Då var det dags att åka hem. Det är en brud jag inte klarar av.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Ja den som jag tänker ta från nästa kull blir min alldeles första, på riktigt egna :) annars har jag alltid delat dom med morsan!:P

2009-01-12 @ 16:52:33
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: dookie

:) Tack för en mysig fredagkväll. Vi måste börja göra sånt oftare. På tal om det, så har du fortfarande inte utnyttjat din 23års present från mig!

2009-01-13 @ 14:28:00
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0