Bordellmammas visor

Nu jävlar i min lilla låda vart jag chockad.
Jag besökta mamma en sväng idag, och passade på att spela upp lite roliga låtar jag har fått av Helena.

"Låt mig komma i din mus, och få ge dig kärleksbrus. Allting känns så underbart med mig i fiddelifittan-lej! Kuken min är hård och lång, lika tjock som en batong..."

OCH MAMMA SJÖNG MED!?
Jag höll bokstavligen på att rasa av golvet.

Jag- "VA? Har du HÖRT den här förut?!"
Mamma- "Men snälla lilla du, vad tror du om mig egentligen?"
Jag- "Jag vet inte längre..." 
Mamma- "Har du hört den här då... "Runka mig med vita handskar"..." och så började hon sjunga den.

Hur skulle ni reagera om ERAN mamma helt plötsligt började sjunga groteska låtar som man ALDRIG hade kunnat tro att dom ens visste vad vissa ord betydde?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Runka mig med vita handskar på, det är enda sättet de kan gå!"

2009-07-28 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0