En sväng i regnet

Nu har jag precis kommit in.
Jag har vart ute på Gyttorps Endurobana och supportat Jimmy när han har kört i regnet.
Jag vart som barn på nytt i regnet, med regnställ och gummistövlar! :D Så kul att hoppa och plaska!



Nu ska jag iväg för att handla ingredienserna till det jag ska bjuda mitt skift på imorgon när jag gör min sista dag på fabriken. Efter 3 långa, fina, roliga år. Lite sorgligt... *snyft* NOOOT! Muahahaha... ni gick på den!

Men jag lär ju bjussa på mina berömda och utsökta cupcakes iallafall :P

So long, sugar!

Kommentarer
Postat av: dookie

Heej! Det är gamla hederliga Chapell hill jordgubbarna simmar i ;D And they LIKE it!

2009-07-09 @ 16:44:19
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0