Fredag på Stångebro

Heppåre! (haha).
IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG. Grattis på mig!
Jag fick Flamingo-halsbandet + tillhörande örhängen av min kära sambo! Puss!
Har just tagit en dusch i det kända, iskalla vattnet, endast 3 grader.
Men det var riktigt skönt för vi har haft strålande himmel och 25 + grader, men nu börjar det komma lite moln och det åskar lite. Jag har solat under tiden vi har väntat på att våra Fjöget-åkare ska tävla :)

Johan "Q" har precis kört klart, han fick en kanonstart men körde sen omkull. Han kom inte sist iallafall, så vi ska väl ner och kolla resultatlistan sen :)
Hejja Johan!

Snart är det dags för far min, Johan Moberg samt Tugge att göra sig iordning för sitt race.
Av någon konstigt anledning så tror jag att han är jättenervös :P

Jag ber om ursäkt att jag inte lägger ut några videor under helgen, men det tar jättelång tid med mobilt bredband ju!
Ni får hålla till godo med bilder tills jag har kommit hem på Söndag ;)

Kommentarer
Postat av: melleeh

Hej :) gjorde ett inlägg om otrogna, känner du ngn som varit otrogen? :)

2009-07-04 @ 23:57:03
URL: http://melleeh.blogg.se/
Postat av: Acerbis

Världen är bra liten =) MVH Den vinkande mannen i öl tältet/stångebro. MSN [email protected]

2009-07-05 @ 21:56:35
Postat av: lyckan

Hej nu har jag hittat dig.Ha det gött.

2009-07-05 @ 22:03:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Johan

Du glömde ju mig :(

2009-07-06 @ 23:13:38
Postat av: Kebaben

Ja du glömde kanonkulan, så snabb har inte Moberg varit någongång tror jag. Hehehe

2009-07-07 @ 09:53:11
URL: http://kebabens.blogg.se/
Postat av: Moberg

Faan jag var ju trea i starten förra året :)

2009-07-07 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0