I väntans tider...

Nu väntar jag på att far min och Kristin ska komma hit och gratta mig.
Det gick inte så bra att gratta mig på Stångebro, sa pappa. Varför vet jag inte.

Men de kommer hit, vi ska fika och kanske gå ner på stan för att luncha.
Hoppas det blir GREKISKT, eller vi kanske provar den nya thairestaurangen?

Och glöm inte att jag ger 15% rabattcocoo.se till alla mina läsare om ni anger rabattkoden bloggspecial.

Just nu sitter jag och pratar med Patrik som för tillfället är i Thailand. Idag är det dåligt väder där, så han spenderar tiden på ett internetcafé. Men glaset är iallafall fullt, säger han :)
Det är väl huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: pebbles

sv: hihi jaa, men de gillar jag =)

2009-07-07 @ 14:07:23
URL: http://obrien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0