Intervju med Jimmy

Efter ett besök på 45 minuter hos Helena så var jag tvungen att åka hem.
Min morbror från Stockholm var nämligen på besök och ville se lägenheten för första gången, så det var bara att pallra sig hem. Han var jätteimpad på lägenheten... Iofs, vem blir inte det? ;)

Så Tobbe, mamma och min moster Mona har vart här ett tag, och nu har jag gjort en intervju med Jimmy.

Vilka är dina favoritkläder just nu?
- Eftersom att det är sommar så är det mina brunrutiga shorts och mitt svarta linne.

Vad är skönast att använda hemma?
- Mina mjukisbyxos som du alltid hinner snika åt dig före mig, och en fleecetröja.

Vilka är favoritskorna?
- Haha, ja, jag har ju så många jag använder! Det måste vara de vit/gröna heltrasiga.



Tycker du att jag har moderna kläder eller förra årets mode?
- VA? Snackar du mode med mig?! Hur f*n ska jag hålla koll på sånt?

Vad tycker du om mina kläder och klädval?
- Alltså, handlar den här intervjun om dig nu? Men ok... Du har alltid fina kläder. Du passar i precis allt. Du klär dig alltid i det som passar för tillfället, vilket iofs kan medföra att du byter kläder 4 gånger om dagen. Är vi hemma har du ett plagg, ska vi åka och handla så tar du något annat, ska vi ut och gå så tar du det tredje valet osv...

Läser du min blogg?
- Varje dag.
----här funderar jag länge på nästa fråga----
- Alltså, som reporter brukar man vara förberedd med frågor...
- TYST.

Förtjänar jag allt här i världen?
- Ja, om jag bara hade råd med allt i världen så...

Kan jag få en Chihuahua?
- HELL NO. Jag vill ha en HUND. En Chihuahua är liten, bjäbbig och inte cool. Man får ju skämmas för en sådan hund. Dessutom skulle våra katter käka upp den stackarn i ett naffs.

Är du nervös över det nya jobbet som chef?
- Nej. *kort och bestämt svar här*

Vad fick dig att tycka att jag var lik Pistol Pete?
- Vem är det?
- BUSAN PETTER!
- Jaha! Jaaa... vi såg ett avsnitt där det var väldigt mycket Busan hela tiden. Och det mesta hon sa och gjorde var likt dig. Alla ord och skumma fraser hon använder har man hört dig säga väldigt ofta.

Hur är jag lik henne i utseendet då?
- Söt, stora ögon, ditt hår när du har hårsnoddar, när du har klänning... och så en sak till men det får jag inte säga.
- Säg det.
- Du slår mig då!
- SÄG DET.
- Liten.
*här har vi en djup diskussion om vart gränsen går mellan lång och kort*

Vad skulle du vilja ändra på mig?
- Ditt sätt att se på dig själv. Du har världens dåligaste självförtroende fast du borde ha bättre än Kissie herself. Och så önskar jag att du SÄGER vad det är du vill istället för att peka och pika på saker.

Vilken är min färg, tycker du?
- Du har alltid passat i rött.
(tagen för 3 år sedan på en fest i Arboga)


Vad var din första tanke första gången vi träffades?
- "Vilken tur han har då". Du sprang ju fram till killen brevid mig och kramade honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0