Jag ska på fotografering

Jajamensan!
Jag kom tvåa i modelljakten.
Utav 6000 snyggingar kom JAG på andra plats!

Här kommer Top tio listan..

1. emmynyberg
2. marre
3. DanielaAngeloni
4. Mira
5. antownia
6. eejliin
7. TessanSessan
8. jesa
9. Kumpumaki
10. SaraEllisson



Vilket betyder att jag ska till Köpenhamn på fotografering och ett bar solglajjor värde 10.000 spänn.
Oooooh, I love being me!

Och inget jävla snack om "tvåan är ju första förloraren"... FÖR DET RÖR MIG INTE UR RYGGEN :P
Jag är iallafall snyggare än dej ;)


Kommentarer
Postat av: dookie

pass alltså! Trodde inte 2an skulle vinna något :) Det var det du ville berätta om när du skrev på msn? Och så började jag gnälla om mitt. Sorry ;(

2009-07-31 @ 00:42:13
Postat av: David Gilmmoure

Tack vare min röst, He he :)

2009-07-31 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0