Kan inte vädret bestämma sig?

Nu har farsan och Kristin åkt hem.
Vi käkade på Bacchus (en thairestaurang här i Nora) sen åkte vi hem hit för TÅRTA och annat gött fika.

Jag blir så trött på det här vädret, hörrni. Eftersom jag är LEDIG idag, (Tisdag, JAG VET. Men mitt sketna jobb har det här schemat) så täntke jag utnyttja dagen fullt ut. Jag och Jimmy tänkte oss ut och jogga, men i helvete heller om det ska regna! Så hurtig är jag inte, och kommer heller aldrig att bli.
Jag KRÄVER sol!

Nu håller han på och tvättar hojen efter helgen i Stångebro.
Och på tal om Stångebro. En kille som satt i Öltältet där på Lördagen vinkade till mig när vi skulle gå därifrån.
På Söndagkvällen hade jag ett inlägg här på bloggen:
"Hej! Världen är bra liten. MVH/ den vinkande mannen i öltältet/stångebro."

Jaaa! Världen är verkligen bra liten, det visade sig att han t.o.m. bor närmare än jag trodde. Han bor i Lindesberg och det är ett under att vi aldrig har träffats då jag festar en hel del där borta!


Nu ska jag ta mig ut i vädret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0