Popcornflarn är farligt :P

Har precis kommit hem från Örebro och biofilmen Year One. Satan vad jag garvade, Jack Black är alltid rolig!
En gång satte jag t.o.m ett popkornflarn i halsen  och hostade upp det rakt i nacken på killen framför.. Det var absolut inte min mening!

När vi sedan kom ut från salongen var det ett jäkla liv utanför.
KARUSELLER och marknadsstånd överallt...! Gud så roligt!
Men klart hade den roligaste karusellen pajjat så det vart inget åk för mig :(
Och vem tar med sig kamera när man bara hade tänkt gå på bio? Man måste inte fota allt ;)

Och nu går jag bara omkring och väntar på att juryn från modelljakten ska ringa och gratta mig!

Och imorgon blir det PRIDE.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0