Renoveringdag 2

Vaknade halv 8, sprang in till Olof som fortfarande sov och skrek att jag skulle ha frukost, så att vi sedan kunde fortsätta göra klart rummet.
Idag hade vi mycket att göra!
Först spackla, sen slipa ner spacklet och sedan börja måla väggarna.


Jag vet iallafall hur man gör frukost! Nougatkuddar och mjölk!


Pangpå direkt på spacklet. Det var faktiskt riktigt kul.




När sedan spacklet hade torkat och vi skulle slipa ner kanterna insåg vi att vi inte hade något sandpapper kvar.
Lyckat.
Vi tog en mongobild sen åkte jag hem.



Och nu är jag hemma och väntar på att grabbarna ska komma hem från kryssningen.
Antar att ni har haft väldigt kul, då jag fick ett skumt sms som jag inte fattar ett jota av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0