Torsdag på Stångebroslaget

Äntligen är vi framme i Stångebro!
Vi har åkt runt lite och även åkt till badplatsen som ligger en bit bort, och eftersom detta område (som är ett militärt övningsområde, man kan hitta patroner överallt!) saknar varmvatten så är det 3 grader man får duscha i, så väljer man att hellre åka till badplatsen för att bada, tvätta håret osv.
Idag är det ingen tävling för någon klass, så idag är det bara att fixa en massa vatten till Camp Fjugesta, och fixa så att det blir lite hemtrevligt. Nu ska vi snart grilla, sen ska jag träffa min vän Tommy som precis kom hit med.



Imorgon Fredag ska ungdomsklassen köra, dvs våran lillkille Johan och en massa andra.
Även min pappa och massa andra gubbar ska köra imorgon, motionsklassen. Då ska jag stå i depåfållan och serva farsan när han behöver tanka och dricka vatten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0