Utgången för mig igår :)

Igår var det verkligen hålligång från klockan 05:00 till 00:10.
Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade Jojo, vi åkte hem till mig och piffade till mig och förjlummade lite :)
Sen var min sambo så snäll att han kom hem lite tidigare bara för att vi skulle slippa GÅ hem till Jojo, ingen av oss kunde ju köra bil.
Hemma hos Jojo fortsatte hon piffa, vi fixade håret och jag säger bara PRISA BJÖRN AXEN för hans hårstyle-saker!
Klockrent.
Bussen gick ifrån Karlsängskolan strax efter 6, men vi var på stan lite tidigare än planerat så vi passade på att hälsa på mr. Seawall och även ockupera hans badrum. Tack för lånet! Vi höll oss hela vägen till Öret efter det!




Väl på bussen hade vi karaoke för alla resande som vanligt, och alltid lika "uppskattat" från alla :)
Kom fram till Öret och vi gick till Hellas för mat och dryck. Mumma. Vi fick oss en glad överaskning när vi betalade, han tryckte bara in mat för EN person, och ETT glas vin. Så vi sparade ca 100 spänn där. Tack.

Efter det gick vi till Njuta för att fortsätta med mera läsk, men där vart vi sittandes med två POLACKER som körde med sina internskämt och vi körde med våra, och ingen av oss fattade varandra.


Efter ett tag frågade de vad vi ville ha att dricka och duktig som Jojo var (för första gången) så var hon snabb och sa "A couple more of these". Det betydde att vi helt plötsligt satt med två varsinna Strawberry Daiquiris.



Sen tröttnade vi, sa att vi var ett par och lämnade polackerna och gick vidare för att se vart det fanns något dansställe.
BIG NO-NO. Det var antingen stängt eller fanns inte ett enda ställe där man kunde svänga sina nyrakade.
Så vi hamnade på Björnstugan och där var det STAND UP!
Så vi fick oss ett litet skratt :)


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag skrattar ju ihjäl mig när Jojo säger "heppåre" i videon i början ;D kissar ner sig

2009-07-03 @ 00:18:09
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0