En dålig Söndag

Ni kommer aldrig tro min Söndagskväll!
Jag satt här och kollade min bilddagbok och gick in på en kompis sida som visade en bild på BEN & JERRY´S.
Jag fick toksug efter en Ben & Jerry´s med Cookie Dough.


Tokkörde ner till Konsum som stängde om 20 minuter, rusade mellan alla frysboxar minst 3 gånger och hittade inga Ben & Jerry´s överhuvudtaget!
Sprang till bilen och körde som en tokdåre till Filmhuset för att köpa där.
Klart att det inte fanns något där heller, så i ren panik och bara för att ha NÅGONTING så köpte jag IndianPopcorn med cheddarsmak.
Efter det rusade jag i 110 km/h över till Nöjesbutiken, sprang fram till killen vid kassan och frågade artigt om de hade Ben & Jerry´s.
Klart INTE.

Så jag satte mig i bilen och åkte hem med indianpopcorn, en hyrd film (College) och ett humör mindre och massa sug efter B&J.

Och jag har PMS.
Kan en SÖNDAG bli värre?
Troligen om det vore Måndag...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dom har tagit hem B&J's på Norahallen, var där igår och köpte 2 st ;) cookie dough is the shit!

2009-07-13 @ 11:59:35
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0