Våga stå för det man säger?

Jobbar man på ett av världens största sprängföretag så får man acceptera att det blir mycket skriverier om oss. Tidningar och radio vill ha intervjuer så fort det händer något osv.
Och har man då sagt sitt till media, så ska man väl stå för det man sagt?

I veckan kom detta ut i tidningen:


Dagen efter fick vi detta av våran chef:


Så media har tryckt något som du inte sagt, menar du?
Excuses excuses... ;)


Jag har så mycket vrede i kroppen just nu, och jag skulle lätt kunna snacka omkull detta företag. Men jag är en snäll flicka, som gör min sista dag. Jag vill inte bli ihågkommen som flickan som fick företaget att rasa bara för att jag slutade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0