4 år idag!

Idag är det 4 år sedan jag och Jimmy träffades av en slump på samma studentfest, bestämde date dagen efter på en fest i Arboga och sen vart jag kvar där!
IDAG, för 4 år sedan några timmar innan jag träffade Jimmy, beslöt jag mig för att bli nunna.
IDAG, för 4 år sedan, precis när jag träffade Jimmy, förstörde han mitt beslut.

Ikväll ska vi ut och fira <3


MEN vilken hemsk dag det har varit idag ändå!
Jag vaknade och hade fortfarande lite ont i huvudet efter migränen, ni vet, när man har vart jättesjuk så är man ju lite dåsig efteråt. Ungefär så var jag i huvudet :( Jobbigt.

Sen kom jag till jobbet i spöregn, så skorna och mina strumpor har vart blöta hela dagen.
Den första maskinen jag stog på hade jag sönder på en gång.
Sen tappade jag ut en hel ask med sprängkapslar över hela golvet.
Sen slog jag i huvudet i en kant.
Sen glömde jag att skriva upp antalet sprängkapslar jag hade kört ut i packen så det vart en väldans räknande fram och tillbaka.
Sen fick jag ont i huvudet igen, och tog en värktablett.
Sen insåg jag att min hatade barndomskompis (vi har alltid hatat varandra) ska jobba i mitt skift hela veckan.
Sen fanns inte godiset jag ville ha i kylskåpet.
Kaffebryggaren läckte ut över hela bordet som självklart MARRE hade bryggt...

Sen slutade skiftet för idag. Jag åkte direkt in till stan istället för hem, för att jag skulle till Apoteket för att köpa avmaskningsmedel till katterna. När jag kommer fram insåg jag att plånboken låg hemma. Så jag åkte hem.
Hämtade plånboken och sedan ner till stan igen.

VAD MER KOMMER HÄNDA INNAN DAGENS SLUT?
Detta har vart ett jättebra exempel på "stanna hemma och gör ingenting"-dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hehe okej sötnos ja ska försöka förklara (A)





gå in på www.bloglovnin.com sen blir du medlem och sen loggar du in och sen kan du klicka på en flik där det står bloggar så skriver du in namnet på bloggen du vill följa sen kommer den upp en ruta där det står följ så trycker du där:)



på det sättet så kommer det synas nr du loggat in vilka av de bloggar du följer som uppdaterat :D skitsmart:D

2009-06-10 @ 18:07:47
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0