En Måndagkväll spenderar man på Statoil

HAH!
Har man inget bättre för sig en Måndagkväll klockan 22:45 så kan man käka en kanelbulle på Statoil.
Det gjorde iallafall Emelie när jag och Jimmy kom dit och tankade.
Det var min kusin som stog i kassan och jag har då aldrig haft så kul på en Statoilmack förr.
"Vad gör jag här liksom? Jag borde ligga och sova, jag ska ju upp tidigt imorgon. Men neeej då! Jag tog mig till Statoil för en pratstund med "AC" och en kanelbulle."

De vällde in folk, vi betalade för vårat och Emelie mumsade på sin jäkla kanelbulle.
Klart glömde jag kameran hemma.. för vem tänker på att ta med sig den när man bara ska åka och tanka?

Tänk att allt ska hända på Statoil.
En annan gång, fast det var en Fredag, hade jag och Jimmy planerat en mysig hemmakväll.
Eller hur.
Vi kom så långt som till Statoil sen var våran kväll bokad på Strike för bowling.
Men satan så kul den kvällen var :P



Kan förstå att det inte låter så kul när man läser det såhär, men just då var det skitkul.


Kommentarer
Postat av: Marre

Tackar :) Vad är ditt riktiga namn ?

2009-06-23 @ 21:53:34
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0