En sen kvällspromenad

Idag jobbade mitt skift ill kl.23:00.
När jag kom hem möttes jag av levande ljus och en mysig pojkvän.
Vi tog en väldigt sen kvällspromenad i den underbara kvällsvärmen, halvvägs ner till stan och tillbaka.

(ursäkta den dåliga bildkvaliteten.)

Idag har jag sökt ett modelljobb som låg ute på annonsering. Ska bli kul att se svaret. Lär ju vara en merit att iallafall ligga i finalen på modelljakten? :)

Under dagen innan jobbet har jag:
Inte gjort ett dugg.
Eller jo, jag har jagat en gräshoppa som lyckades hoppa in i hallen med lilla Ozzy i hälarna. Jag vet inte om Ozzy fick tag på den jäveln eller inte, men jag hittar den inte nu.


Imorgon kommer mitt första EGNA videoinlägg... om jag törs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0