Folkan i Lindesberg är FÖRJÄKLA kul

Igår på folkan var en riktig hit!
Folk som kände igen mig från modelljakten och min blogg. Det var kul :)
Jag fick även tillbaka en väldigt god vän som jag har saknat något så otroligt.

Man skulle kunna säga att Marre och Helena ÄGDE stället, speciellt dansgolvet.
Massor av studenter som inte ville in på hotellet kom till folkan istället, och det var skitkul.
Jag tog aldrig några kort på folkan, tack vare Helena.
Hon var ju såklart tvungen att ha sitt smink med och hon hotade med att jag skulle få gå med en RYGGSÄCK istället för min kuvertväska om inte hennes smink fick plats.
Enkelt, då fick kameran stanna hemma.

Jag och Helena <3

När folkan stängde stog jag, Helena och Erik utanför Papas Dinner och umgicks med min tillbakavunna vän, lite människor som ville ha randomsnack. Efter en stund kom även Robin dit och var full som en spruta :)
 


Nu väntar vi på att Jimmys farföräldrar, hans far och sambo ska komma på besök. Sen ska vi ner till hotellet och kolla på alla fina studenter som ska på balen ikväll. Vi åker ju för att se Robin göra en snygg entré.
Sen ska jag spendera kvällen hos Jojo med hyrd film och godis.

Helgens citat:
"Har du snott min fickplunta?!"
"Jaa.. jag fick ju inte låna den".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0