Fredagen

I Fredags åkte jag till Örebro för att bli upphämtad av fars sambo Kristin.
Jag missade såklart bussen (bussjäveln åker förbi min hållplats 5 minuter för tidigt! Jag ska tammefan stämma bussbolaget!) så jag fick sitta i busskuren och vänta 30 minuter på nästa buss.
Detta ledde till att Kristin nästan kom försent till jobbet hon skulle sköta inne i Fjugesta på marknaden.
Men vi hann gott och väl dit, och medan hon jobbade för SOCIALDEMOKRATERNA så gick jag omkring och käkade glass, fotade samt tog mig en raggarsväng inne på systemet :)

På kvällen var det meningen att jag skulle vara hemma med far och Jimmy som skulle mecka med hojarna inför tävlingen nästa helg, men jag hakade på Kristin och hennes vänner ut och festade. Vi åkte en MERCEDES CAB till förfesten hos en Annette där hon bjöd på någon god drink, och jag fick i mig nästan en hel tetra-rödvin! (Inte konstigt att jag mådde så dåligt på Lördagen).

Sen gick vi till dansstället som har öppet en gång om året: BERGAVALLEN!
Det är inget ovanligt att jag kommer ifrån ett dansställe / krog och har fått en massa nummer som jag sedan kastar, men denna gång gick det väl lite för långt?
Jag hann inte ens komma innanför grinden innan VAKTEN hade sett mig, och vi böt nummer.
Sedan dansade vi 4 hela kvällen, och jag fick ÄRAN att dansa med Magnus, en kung på dansgolvet!

Vi åkte caben hem med och jag har nog aldrig varit så snygg i håret förr! Kom väl hem runt 2.

Det var Fredagen det...
Mer bilder finns på min bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: gucci-e

Hallå marre!

Svarar dig här, enkelö fråga - jag har fått modellkontrakt :)

2009-06-28 @ 23:08:17
URL: http://gucci-e.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0